Sophie

- Mer än du förtjänar!

289082898398393

Kategori: KUL

helvetes dag igår med feber , huvudvärk och hosta hela dagen.
idag har jag verkligen ingen feber men är helt slut i kroppen + lite hosta .
SÅ jag har idag och igår vilat från träningen, känns seriöst inte alls bra - men ska ju träna imorgon så det är
luugnt!!

Dom här dagarna när jag hållt mig från träning har jag börjat upptäcka saker på min kropp - smalare midja, liiite fastare ben och snygga tränade biceps!
Lovely!

Ikväll ska jag och henke mysa framför tvn och käka gött - tjikken bitts och sådant !!!
Sen imorgon får vi väl se om det blir någon utgång, jag bestämmer mig efter träningen imorgon - måste också förbi systemet isf.
Men inte dricka mycket nu, tat lagom:) det är alltid det bästa - spec om man vill se nå resultat från massa slit från träningen!

Var hos pappa för ca en timma sen och det var så kul att träffa honom!!
Käkade ju också med min mamma för någon dag sen och det var så mysigt.
Så synd att jag inte träffar dom oftare.
MEN det ska det bli ändring på!

Nu ska jag vänta på att min biff kommer hem från gymmet sen ska vi laga maten :)

undrar ni över numrerna i rubriken?
va bra, fortsätt undra!
Puss


Att jag ens tvekar en utgång med dom här??
puss igen!

Kommentarer

  • ellii säger:

    eller hur, snyggaste brudarna evvaahh

    2010-10-09 | 15:25:14

Kommentera inlägget här: