Sophie

- Mer än du förtjänar!

MUSIC

Kategori: KUL

Spola fram till 2:18 så får ni se Tyra

http://www.youtube.com/watch?v=oz5ghlCK5Ns&feature=related

Lite häftigt att vara med i en musikvideo vaa? ;P
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Min kväll igår då: Var med henke till ungefär fem någongång, drog sedan hem för han skulle få lite besök
, var hemma och kikade på massa tvplay program och myste med katterna - tur att jag köpt medicin nu!
Drog sedan hem till henke när dom hade lämnat placet, men först drog jag som sagt förbi ica ettan och inhandlade de där goda ..
Sedan hem till henke och kollade på så mycket bättre.
Runt elva ringer Ida ( en kompis till henke & mig med då ) och frågar om jag ska komma, fixar mig lite och
dyker upp på 30årsfesten-ouh där kände man inte sig välkommen , man ser ju ut som 15 och jag kände ingen.
Men va där högst 1,5h och sen skjutsade jag hem henke på min cykel- vilken kvinna jag är!


Somnade sedan och idag har vi nästan bara sovit!
Runt halv ett gick iaf jag upp ur soffan och lagade massa god mat till oss - chili con carne och till efterrätt blev det, hallon med mangosås, kiwi & lite vaniljglass från LIDL som är riiiiiktigt god!

Sen dess har vi bara legat framför tvn och myst och för en timma sen gick vi till Ica och inhandlade massa
god frukt och gjorde smoothies och juicer!!!!

Nu är han iväg och tömmer lokalen där dom var igår - dom spelade och hade med sig trumset osv..
Sen när han kommer ska vi fortsätta mysa och kika tv.

Nu ska jag lyssna på massa bra musik och längta till veckan som kommer -
inget planerat förut träning:

OCH
en grej till, imorgon ska jag vara hundvakt åt lilla killer:

en på jobbet behövde lite hjälp så jag är vänlig och ställer upp!
Spännande!

LA MUSICA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: