Sophie

- Mer än du förtjänar!

träning är livet

Kategori: TRÄNING

Förra veckans träning blev inte alls bra då jag hade nackspärr lör - tis = AJ!

Men där på onsdagen kom jag igång igen och då blev det:
ons: juniorjympapass, gym ben, juniorjympapass
tors:danspass & gym - rygg


Men nu är det äntligen ny vecka och nu jäklar ska det bli som jag har haft det förut:
Mån - rygg & cardio
Tis - Bröst
Ons - (juniorjympa) gym-ben
Tors - danspass + axlar på gymmet
Fre - biceps/triceps
Lör  - cardio
Sön - vila


Just nu har jag en paus i pluggandet - har tenta på onsdag och är sjukligt nervös.

Hoppas jag hittar någon som kan köra juniorjympan ist för mig så jag slipper stressa från tentasalen till friskis!

Idag blir det rygg på gymmet som sagt och jag har bestämt mig för att maxa på marklyft och försöka mig på 2 chins!! (har gjort en halv en gång)
Måste fan klara 5 helt utan hjälp innan 2011!!! så nu jävlar!

Får se om det blir något lätt jympapass  ikväll också - men det är bara om jag får med mig någon, skulle gått på cirkelfysen men det är på bv(för långt bort) och så tidigt- skulle också behöva
plugga lite på kvällen också...

Men nu ska jag käka mellis och sen får det bli ännu mera plugg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: