Sophie

- Mer än du förtjänar!

Henrikkkkkkkkkkkk

Kategori: LOVE ♥

Helt slut i kroppen efter 4h tenta och 1,5h benpass på gymmet.

Kom hem och käkade massa gott för att inte somna ståendes och sen dess har jag bara legat i sängen
och glott på tv - skönt!
Nu är det efterlyst och det är ett av mina favoritprogram.

Snart ska jag duscha / börja plocka lite här hemma och sen blir det kika på paradise hotel( bra underhållning)


Imorgon blir det upp tidigt , ut och springa en vända om förkylningen försvunnit(det borde den för jag åt lite onyttigt nyss hihi)
Sen ska jag också städa min helvetesgarderob - JAG HAR MEST KLÄDER I HELA VÄRLDEN men allt är i en enda röra
här hemma hos mamma( har även tusentals grejer hos henke som är i en röra de också ) drygt.
Sen ska jag också dammsuga - woho!


Vid ett ska jag möta upp emma och sara för lite lunch - vart vettefan men hoppas på vivaldi.
Efter det ska jag home och förbereda mig inför danspasset - hoppas det kommer många imorgon!

Ikväll ska jag mysa med spikmattan och värmekudden- mys!

Längtar tills på fredag då det blir mys med henke - saknar han så mycket.
Älskar han!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥

Kommentarer

  • Lisette säger:

    vad bra att du tog svaret på ett bra sätt! :-) sorry att det tog tid att svara, är så lätt att missa kommentarena.. Ha det bra! kram

    2010-11-04 | 00:12:26
    Bloggadress: http://lisettestraning.shapemeup.se

Kommentera inlägget här: