Sophie

- Mer än du förtjänar!

Helt sjukt

Kategori: TRÄNING

va bra jag tränade förra veckan:
Mån - rygg
Tis - Morgonpromenad + bröst på gymmet
Ons - Ben på gymmet + gått massa på jobbet
Tors - vila + jobb
Fre - Biceps/triceps - DÄR JAG SLOG MITT REKORD :6st dips med en 10kgs viktplatta wooho!
Lör - Promenad , Haft familjejympa,puls/medel pass + gym
Sön - Gym & promenad

Bra va?
Ja , jag är iallafall själv ganska nöjd över det!

Den här veckan blir det ännu mer och ännu bättre, tyngre vikter , längre promenader osv osv!!
Fasiken så jag ska köra:

Mån- Promenad(gick vilse så så blev lite längre...!) sen ska jag jobba och ikväll gymma-rygg!
Tis- Promenad & gym - bröst
Ons- promenad, jympapass & gym - ben
Tors- Promenad, danspass & gym - axlar/mage
Fred- Promenad & gym - biceps/triceps
Lör- Familjejympa ,jobb sen promenad
Sön- Promenad,jobb & gym - blandpass (fokus ben och axlar)

Ser väl inte helt dumt ut de där?
Helt ärligt så kommer jag inte gå en promenad varje dag men ska försöka några gånger i veckan iaf!
Ska även försöka mig på något härligt jympapass:)

Nu ska jag fortsätta jobba - snart lunch!!!!!!!!!!!!!!
Jag på söndag:


haha eller nee, kanske inte ....


uppdt:
Läser igenom mitt inlägg för att kolla efter stavfel osv när jag upptäcker att jag inte har någon vilodag!
Hahah sjukt mycket chips jag kommer kunna äta , haha nerå!
Men en dag blire iaf göttiga grejer!
Kanske fre?
någon som vill joina?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: