Sophie

- Mer än du förtjänar!

HARRY POTTER

Kategori: KUL

Usch så jäkla tragiskt detta är : http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8136659.ab .
Hoppas hon vaknar upp !


Nu står jag på jobbet och är lite snurrig, skulle behöva vatten men orkar inte hämta.

Idag har jag varit duktig : vaknade tidigt (9.00) sen drog jag ut och joggade en lite omväg till gymmet -
väl där körde jag ett benpass - pang,pang,pang sa det - ingen vila här inte!
Efter passet småjoggade jag hemåt till henke igen där jag käkade massa mat och förberedde mig för jobbet.

Nu står jag som sagt på jobbet och bara väntar på att få sluta (19.30) sen blir det ner på stan och fixa något gottigt till harry potter filmen som jag sofie & anna ska se=D

Den här veckan blire inte gottigt på helgen utan jag har flyttat fram chipsen till ikväll och nå god mat
imorgon - torsdagsmys med henke då han ska hem till sina föräldrar ihelgen!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag göra någon nytta - städa infodisken lite sen drar jag home:)
PUSSIS OCH KRAMIS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: