Sophie

- Mer än du förtjänar!

Godis & Julmust

Kategori: TRÄNING

Fyfasiken så jag har tränat den här veckan , känns förbannat bra.
Bara idag har jag hunnit med promenad, haft familjejympa, jympat på ett puls/medelpass & GYMMAT!

Sen om ett par timmar ska jag städa hela henkes lägenhet och det är ju också träning de;)

Frågan är bara om jag ska duscha innan eller efter?
Det skulle vara skönt att ta ett bad nu och sen städa lite -fast då kanske man gör det dåligt för att man är så lam.
Städar man först och duschar sen så kan man ju verkligen slappna av i badet.
Ja det får bli så!
Städ sen bad!


Hela lägenheten ska skina!

Påminnelse för mig själv:
  • Plocka undan i hela lägenheten
  • Dammsuga
  • Moppa
  • Diska - FAN VA DET ÄR TRÅKIGT
  • Skrubba toaletten osv
  • Dammtorka
  • Rensa i en låda

Ja det var väl ungefär de då..
Börjar jag sent så har jag något att göra all night så slipper jag oroa mig för att inte ha något att göra
en lördag som denna!
Ett måste idag är iallafall Så mycket bättre 20.00!!

Godis & julmust skulle vara gott!!!
Någon som kan leverera de ?
Har bara pengar på sparkontot ...
helt pank annars.



jaja,
chill och sen städ!
ha en bra lördag
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: