Sophie

- Mer än du förtjänar!

dåligt

Kategori: LOVE ♥

Tentan imorgon känns helt åt helvete.
Att vara ifrån henke tills på fredag känns också helt åt helvete x 1000000000000000000000000!
Det dryga är att han sitter med sin hemtenta hela tiden och inte tänker på något annat , medan
jag har dötid och hinner tänka en massa på han + skit tentan imorgon.

Jävla bajs va nervös jag blev nu..


och så gick inte gympasset bra idag - björnövägen är fan bättre!
och så är jag påväg att bli förkyld..............................


Spikmatta + värmekudden nu.
önska mig lycka till.
hööörs då!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Lycka till idag <3 Massa pussar Mama

    2010-11-03 | 08:11:52
  • Jessi säger:

    Håller tummarna för dig på tentan! Lycka till! :)



    Sv. Jag har varit instruktör på det största gymmet vi har nere i Kalmar, Malkars Träningscenter, ett privat ägt familjeföretag!

    Ja just nu tränar jag väldigt blandat, för att försöka få mångsidig träning och inte tröttna på det jag gör. Brukar bli: 2 gympass, 2 Indoorpass, 1 Core, 1 Yoga, 1 Danspass och 1 BodyPump, i veckan ungefär. :)



    Oj du tränar rätt mycket du me! Skönt! :) Trisst bara med att du håller på att bli förkyld, jag blir helt tokig om ja inte får träna! :( Krya på dig!

    2010-11-03 | 09:20:20
    Bloggadress: http://jessiklein.blogg.se/

Kommentera inlägget här: