Sophie

- Mer än du förtjänar!

50/50

Kategori: KLÄDER&SKOR

Om man ändå kunde väga 50.....


Aja
min dag då:
vaknade vid halv tio , gick ,rensade garderoben och städade lite här hemma,hade ont i halsen så
drog mig inte ut på en joggingrunda ..
Istället chillade jag lite med en god smoothie - kvarg,yougurt,mjölk + hallon & kiwi!!!!!!!

Vid ett mötte jag upp Sara & Emma och vi käkade sedan på vivaldi - sallad!
Efter maten kom anna och hon och jag drog och köpte våra harry potter biljetter - LÄNGTAR!!!!!!!

Jag emma och anna drog en sväng på stan och shoppade lite  och det här hittade jag på:

- stövlar från skopunkten 399:-(behöver ett par lite mindre snygga vinterskor också)
2 koftor från lindex 125:- st (Emma & Anna köpte exakt likadana i samma storlek , haha!)
4par strumpor på lindex 25:-

Efter stan drog jag taggad (men förkyld) till friskis för att ha danspass - INGEN JÄVEL kom (det är visst höstlov)
och jag gymmade ett snabbt axelpass och sen cyklade jag hem.
Nu är jag hemma och snart ska jag & min mor  käka spicy sen ska jag tat lugnt hela kvällen!

ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: