Sophie

- Mer än du förtjänar!

NETONNET!

Kategori: TRÄNING


Grym kväll igår med VÄRLDENS BÄSTA HENKE :) !
(FÖRUTOM TENNISEN SOM GICK ÅT....... för mig..)
Men annars så =).

Står just nu på jobbet och hade nyss en trevlans lunch , körde vändtia/tian (?) mot Pernilla och vann HEELA tiden.
Hade också en god matlåda : Massa goda laxfileer=D ! Nyttigt och bra;).

Jobbar 11.00 - 18.30 idag och runt sju bidde det gym med henki och sen ska jag bara chilla :)
Imorgon jobbar jag också (14:00-20:30) så det blir morgonpass på gymmet innan och säkerligen en sväng på jympagolvet också.

Min träningsvecka:
(skriver det här för att jag själv ska komma ihåg)

Måndag: Medeljympa, gym(bröst/mage) + promenad
Tisdag: Jogg, medeljympa + gym(biceps)
Onsdag: Gym(BENPASS) + kondition
Torsdag: Danspass,gym(axlar/triceps) + promenad
Fredag: intensivpass eller gym&cardio
Lördag: Vila
Söndag: Jogg & Gym (rygg/mage)


Annat som händer i veckan:

Måndag: Jobb stängning sen soooova
Tisdag: Löning - stan + fira pappa som fyller 43!!!!
Onsdag: Jobb och försöka få med mig någon/elli på stan för en ISLATTE!!!!!
Torsdag:Sola solarium
Fredag: Mamma har dildoparty sedan ut för att röjja på 2rum och kök;P
Lördag:Vara bakis och ha en "high kcal day" - PIZZA i stora mängder med Henki
Söndag:Gymma

jajustja!!! JONAS C (kollega) med röda byxor stod nyss här brevid mig och han hälsar så hjärtligt till alla mina läsare (: .


Nu har jag hållt på med det här inlägget sen jag kom tillbaka från lunchen(14:10) så jag ska nog posta det och så kanske jag skriver lite senare ikväll också - jag vet att ni är så nyfikna på vad jag gör hela tiden=)..

slutar om 50 min!!!!!!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: