Sophie

- Mer än du förtjänar!

PIZZA

Kategori: ALLT

Igår hade jag det grymt bra hörni :
Runt två tiden drog jag till min vän Andreas och han bjöd på nybakta scones(GÖTT) efter det fick jag skjuts ner till friskis då han ändå skulle ner till hamnen och fiska.
Väl på friskis hade jag och linda danspass med två tjejer och sedan efter det gymmade jag i 25 min.
Duschade sedan på friskis och drog mot kajens fik , däär jag och alla andra junior/familje-ledare/värdar skulle ses för att käka och bara mysa.
Vädret och sällskapet var grymt bra igår och maten var svingod , jag åt sallad med massa göttigt i =).
Tack friskis för att ni bjöd oss;) Runt halv nio hade vi druckit upp kaffet och ätit upp efterrätten.
Jag gick då och hälsa på andreas och hans polers som stod och fiskade lite. Promenixade sedan 35 min till henke där jag vann på poker heeela kvällen;) HA HA , looooser!
Idag då:
Tänk va mycket man hinner tänka när man sitter på bussen , och tänk va mycket olika människor man hinner se.

Idag skulle jag ta bussen hem från Henke ..Bussresan tar ca 15 min ..

Kommer på bussen och det första jag upptäcker är den otroliga stank som bara kommer närmare och närmare...
På andra sidan sitter en kille med händerna bakom huvudet och armarna upp och njuuter av det vackra vädret... Men vad han inte vet är att han stinker något så otroligt äckligt... Usch, tycker sund om såna som har snygga kläder,fixat hår men STINKER. har dom förlorat luktsinnet så borde väl någon vän till dom säga till att dom borde använda deo..

Kommer in till stan och tänker på en person och så helt plöstligt ser jag personen , kan man säga " NÄR MAN TÄNKER PÅ TROLLEN" eftersom man säger  . "NÄR MAN TALAR OM TROLLEN" när man talar med någon annan om den personen och sen träffar på den. Ah ni vet nog vad jag menar...kan man?

På busshållsplatsen i stan stiger en jätteee full man på och han låter över hela bussen , dricker sin 10,2 arboga öl och pratar med alla tjejer på bussen.
Hur fan tänkte han där?
Alltså fattar inte hur sånt folk orkar med sig själva, är det darför dom dricker för att inte ha någon jävla aning om vad dom gör eller känner... skitsamma
alltså, aah jag hann iaf av innan han började hälla öl lite här o var och nu ska jag kolla på tv och käka lite gott käk..
Ikväll blire träning och sen fredagsmys med henki=)
Hela helgen kommer jag hålla till på netonnet - YES äntligen lite fler jobbtider=)

Föresten , vill ni veta nå kul?
Jag gjorde nyss en sån där pizza i ugnen och när jag sen skulle ta ut den 1 min försent var den helt svart.
Så jag fick värma en matlåda med kyckling istället.
Det enda bra med de här var väl att jag nu istället äter något nyttigt...
men jag ville ha pizza:(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: