Sophie

- Mer än du förtjänar!

CARDIO

Kategori: TRÄNING

WOOOOW!
Idag har jag varit riktigt duktig!
Jag har varit ute och joggat i 35 min och städat hela Henkes lägenhet (en liten överaskning)..
Efter att jag hade städat så tog jag mitt pick och pack(2000kg) och promenerade hem,och när jag kom hem lagade jag lax och massa broccoli och så gjorde jag en sås som var svin god - bara blanda citron, svartpeppar och lite lättcremefraich. LÅÅNG mening det där blev då..


Senare ikväll får det bli gym och något jympapass, bäst man passar på att köra stenhårt när man har tid!
Idag är det vårruset här i stan men jag hittade ingen att springa med eller någon som ville med dit o kika
så jag satsar på tjejmilen ist!

Aja , såhär ser min träningsvecka ut:

MÅN: Bröst/mage/triceps & promenad
TIS: Jogging,jympa, gym-biceps
ONS: Jogging, Gym-ben
TORS: Dans och gym- Axlar/triceps
FRE: Dans och gym -Rygg/mage
LÖR: Jogging/promenad + jobb
SÖN: Jogging + gym

Sådärja nu har jag ganska bra koll hur jag ska träna den här veckan ,
fokus är : CARDIO.
Nu ska fett brännas och konditionen förbättras!




(Tjejmilen 2009)

Nuu ska jag bajsa och sen vila lite inför träningen ikväll:)
LÄNGTAR!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: