Sophie

- Mer än du förtjänar!

TACK!

Kategori: TRÄNING

Ne inte världens tacktal här inte, tänkte bara säga tack till damerna och dom andra vi mötte upp för en grym kväll. Lagom mycket sprit blev det för min del och laga mycket mcdonalds(YIPPI), så skönt att inte vara bakis idag dårå....;) Och tacksi henke för den härliga natten/morgonen! Så shysst att man får komma hem till dig mitt inatten när du sover!PUSS..

Idag vaknade jag runt åtta - kunde inte somna om så låg och vilade ett tag sen runt nio halv tio drog jag mig upp ur sängen , käkade lite kvarg och makrill(inte tillsammans , utan var för sig)och sen drog jag hem till mig , kollade körslaget(jag gråter till det programmet-skämmigt).

Efter det så åt jag en svingod soppa jag själv gjort: kyckling,potatis och purjolökssoppa!!! mums.. Nu ska jag och min mätta mage mysa med kissarna.. Lite luddigt inlägg känns det som , men så får det vara på en söndag.. TUDIELOOOU!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: