Sophie

- Mer än du förtjänar!

SVORDOMAR!

Kategori: TRÄNING

Fyfan va tragiskt : ***
Det hände här uppe där pappa bor och flickan är lika gammal som min syster,tur nog kände vi inte henne.
Hur fan kan sånt här hända? Jag blir så jävla arg.

Läste runt lite på vlt & aftonbladet om det här och så hittade jag den här länken där han skriver
om varför det hände och lite mer beskrivning på han som är anhållen för mordet.
Usch , stackars hennes familj och vänner..:/


Iallafall igår sent på kvällen drog jag och mötte upp henke som hade varit ute och röjjt med lite vänner,
när jag sen dragit hem han somnade vi båda på stört.
Imorse tog vi en sovmorgon, myste lite och var ute och solade - så jävla skönt..

Om nån timma ska jag ta mig till friskis där jag ska ha danspass och sen köra lite axlar på gymmet.
Direkt efter det ska jag hem till min mamma igen och där ska jag och sara käka , softa & färga håret på varandra - ÄNTLIGEN någon som hjälper mig, tackar tackar!

Ska käka lite mellanmål och sen börja packa inför friskis, vi hörs.



Ett fallskärmshopp skulle inte sitta fel..





Kommentarer


Kommentera inlägget här: