Sophie

- Mer än du förtjänar!

SOPHIE- det är jag de

Kategori: TRÄNING

Hallå där!
Idag är jag glad , dels för att jag vet att jag kommer få jobba ganska mkt i framtiden på netonnet och för att jag ska träffa elli & emma som varit borta en vecka.
SEN ska jag också få dricka islatte och så ska jag få träna.
Igår blev det bara stå i 8h och lite promenader.
Men kan vara bra att ta det lugnt några dagar i veckan , då jag brukar kötta träningen annars..(säger så till mig själv för att jag ska tro att det är ok att inte träna 2 dagar i RAD i veckan) eller sååååå...
Vilar jag idag , får jag tat lugnt med kcal iaf.
Kommer iaf promenixa runt på stan med Elli & Emma så lite rörelse för kroppen blire allt!

Måste bara få säga att idag är en riktig bra hårdag!
Nu ska jag stänga av la musica och sen bege mig mot stan.

Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: