Sophie

- Mer än du förtjänar!

SKAVSÅR

Kategori: TRÄNING

Ont i huvudet, skavsår, trött, hungrig osv osv...

Så mår jag just nu,
hungrig , ont i huvudet och tröttheten kan jag nog fixa med lite lunch, men då måste jag bara orka mig upp
ur soffan så jag kan börja med lite food.
Skavsåren jag har suger verkligen , kan inte göra något med skor på- ah inte träna eller något sånt...
och idag har jag juniorjympa och det känns så drygt att jag kanske måste köra i strumpor, när det är mitt
sista pass för den här terminen och då vill man köra järnet...
Och sen efter passet ska jag köra ben på gymmet också!
Bara så ni vet så är det inga små skavsår som man kan träna sig igenom lite snabbt- stora och djupa skavsår äre!

Hoppas verkligen jag blir piggare av maten för jag känner mig nästan SJUK just nu:(.....

mm det här blev ju ett positivt inlägg...

maaaaaaaaaaaat!
här har ni ett skavsår:

(INTE MITT)

fyfan va vidrigt...

hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: