Sophie

- Mer än du förtjänar!

OPERATION!

Kategori: ALLT

Nu skulle jag ju inte gå upp , men nu blev det så, henke kom hit med mina ppiller och det var ju bra..

Satt på datorn och fick då se att windows vista som min kära far hade omformaterat occh haft sig
inte var äkta, såhär sitter jag som ett stort frågetecken och undrar vad i helvete man ska göra?- Jag har massa
skivor som kan funka om man ploppar in dom ...
Men, jag har ju massa grejer jag inte sparat och som jag vill ha i framtiden som finns i den här datorn,
och jag kommer inte in i nån mapp just nu bara in på internet..
Neni , min dator mår inge bra och jag måste operera den...
Tråkigt nog så kanske han klarar sig 1 månad till efter operationen ,kanske mer...
Men jag ska ändåock köpa en ny vid nästnästa lön....

Nu ska jag sätta på mig operationskläderna..

På återseende!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: