Sophie

- Mer än du förtjänar!

MIN HÄRLIGA HELG

Kategori: KUL

FREDAG:
gjorde inte så mycket , blev gym och sen myskväll med henki penki.
Vi åt god mat - pasta och gottigt kött och sedan en massa chips=)!( high calorie day )

LÖRDAG:
Avslutning med juniorjympan där jag fick ett litet paket av
en tjej och hennes mamma som tack för terminen , oj så glad jag blev =D i paketet vare svin god choklad , som jag tror henke sitter och smaskar på förtillfället.
Direkt efter friskis duschade jag och drog mot Mikaela , där träffade jag också på leo , anna och kristina,
sedan tog vi bilen till hallsta där Leos dop skulle vara och så fick vi goda smörgåstårtor och underbara princesstårtor.
På kvällen var jag med henke igen , kikade lite film och bara tog det lugnt då jag var tvungen att dra upp tidigt för..
SÖNDAG:
Vaknade som sagt tidigt , fixade till mig och sen vid halv elva kom andreas & kristina och hämtade upp mig för att dra oss mot stockholm.
Väl i sthlm släppte vi av kristina som skulle iväg till sin skola för att plugga och jag och andreas drog vidare mot nationalmuseet där ribbåtarna skulle hålla till.
Snabbt hittade vi på dom och andreas köpte sig en LAMMkorv. Efter det väntade vi lite och sedan gick vi för att checka in eller vad man nu ska säga.. vi fick snygga outfits och sedan gick allt väldigt fort..
Väl på båten så vare svinkul och det gick svinfort och det var askul när han svängde snabbt ...hihi


FREDAG:

bilden är ifrån sthlmsresan vi gjorde i februari=)
LÖRDAG:


SÖNDAG:


Nu ligger jag och gluttar på Wallander - Jokern som är helt okej.
Ikväll är jag ensam här hemma och myser bara med en kisse.
Snart är det 20 minuters reklam i wallander filmen , då ska jag duscha...

Imorgon och resten av veckan ska jag hårdträna som fan - LÄNGTAR!

hööörsss
pusssssssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: