Sophie

- Mer än du förtjänar!

KÖRKORT!

Kategori: KLÄDER&SKOR

Vilken tur att det inte är nå bra väder...
För jag har inte hittat en bikini för den här sommaren än=/!!
Sitter och letar just nu men inte fan finns de några snygga KVAAAR!!! arghh.
Är det någon som har sett någon snygg som kanske skulle passa på min otroligt oproportionerliga kropp????


Är ledig från jobbet idag och det är faktiskt riktigt skönt=)!
Idag blir det städa Henkes lägenhet sen en sväng på stan - kolla efter bikini där också.. och massa träning.
Har 800:- kvar från lönen(och lite mer som jag satt in på sparkontot) som jag kan använda, så en bikini kan jag faktiskt kika efter..
Dom är inte så värst dyra ju!


I veckan blir det mycket träning & lagom mycket jobb och på fradagen blir det
till att fira vallis & sofies STUDENT!
fyfan ett år sen man tog studenten!
Tur att jag har hittat ett jobb så jag inte känner mig som en slöis!
Tack vare henki har jag kommit igång lite i mitt liv.
Näst på tur efter jobb STÅR FAN KÖRKORT!
Och den här sommaren ska jag rivstarta de!
Snart ska vi på en handledarkurs jag och henke , och sen sätter vi igång!
woho!

kanske sätta igång med städningen så dagen kan börja, har hittils bara kollat på bella&tyra show....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: