Sophie

- Mer än du förtjänar!

KISSIE

Kategori: TRÄNING

Hur kännde du när du fick en D-kupa när du bara skulle ha en C-kupa?

Jag ville ha en D-kupa..? Tycker det är okvinnligt att ha en liten C-kupa!

Hur mycket väger du?
& varför har du emot tjocka tjejer?

Jag väger typ 50 och jag har inget emot dom? Är gärna vän med feta så jag ser smalare ut på bilder..? Det var därför jag åkte med 3 grisar till Grekland ju!

;:;:;:;:;:;:

DU söker uppmärksamhet och här får du det av mig..
Det är fan synd om dig kiss....

 


Nu ska jag kolla lite på dom fula fiskarna pappa har fått och sen somna till någon film..
Tack för att du slingade mitt hår sara=D

 

 

och tack henke för att du är bäst, tycker om dig så mycket!
(ni som vill får läsa texten med en barnsligtjejbarbiefjollröst)

 

Nattii

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: