Sophie

- Mer än du förtjänar!

JAG MÅR ILLA

Kategori: TRÄNING

Låten jag måår illa med magnus uggla tänker man direkt, men nej jag sitter inte och lyssnar på nå musik här inte,
utan jag mår faktiskt ILLA i magen..
Ingen aning om varför men kan vara ärtsoppan igår.....

Iaf ! igår runt åtta (efter biggest loser) drog jag till Henke, spelade lite kort och sen somnade vi , jag somnade dock ett par timmar senare DRYYYGT!

Idag är det grymt fint väder och det passar sig bra då jag bara har roliga saker att göra idag!
Jag ska:
Först göra lite lunch sen hem till Andreas o hälsa på han 
efter det ska jag till friskis och dansa med lite ungdomar
och sen kanske jag drar mig in på gymmet och kör lite axlar/triceps om jag hinner, för 18.00 ska jag
infinna mig på kajen och träffa alla andra ledare/värdar för junior & familjejympan... KUL!
Efter det ska jag hem och är jag inte allt för trött tar jag mig en lite promenix.

Nu ska jag fixa lunch & bli av med illamåendet , vi hörs sen!

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: