Sophie

- Mer än du förtjänar!

• • ••• Hemligt

Kategori: TRÄNING

ojojoj! Vilken jävla dröm jag drömde inatt - men den kniper jag om..
HEMLIGT!

Idag har jag verkligen sovit ut, jag gick upp klockan tio =D (skönt som fan)
Såhär ser min vecka ut:

  • Måndag - Sola med Elli, gymma(bröst/mage) + massa cardioträning & träffa henke=D
  • Tisdag - Hitta på något med henke kanske och sen jympa & gym(triceps).
  • Onsdag - Juniorjympa & gym(ben) sen hem till pappa
  • Torsdag - Dans + gym(axlar) sen ska sara göra slingor på mig =D
  • Fredag -  gym(rygg/biceps) sen vettetusan
  • Lördag - Jobb sen ?
  • Söndag - stenhårt blandpass på gymmet

Det är min vecka det, och om det är någon som vill hitt på något - så har jag tid, bara att höra av er...:)

Nu ska jag fixa mig lite inför dagen .
Ha en bra dag hörrenini!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: