Sophie

- Mer än du förtjänar!

Grattis Pappa på din 43 årsdag=)

Kategori: KLÄDER&SKOR

Pappa fyller 43 idag och det firade jag med att köpa hem kinamat till oss + syrran.
Han fick även ett presentkort på dressman , då han behöver nån ny skjorta eller så:)

Idag kom lönen och oj va fort man kan bränna lite pengar

Det var NÄSTAN bara nödvändiga saker:
LIDL KVARG 500g 12.50:-
Kesellas kvarg kostar 12.90:- och då är det bara 250g;)!



 149:-49:- 59:-  Allt köpt på gina tricot!

Okej tunikan behövde jag kanske inte direkt .. Men den var billig och väldigt söt. Perfekt tills i sommar-
då behöver jag inte köpa någon tunika i sommar liksom BAH!
underkläder är alltid bra att ha och man ser så brun ut i ljusa underkläder!


            30:-        129:-    HM
deo - som luktar sååååå gottigt!          Har såna dära sneakers men nu fick det bli ett par rosa/lila :)

Sen blev det en fön på netonnet för BARA 99:- och lite ppiller och allergitabletter.Imorgon ska jag hämta ut min klänning från ELLOS(ica) och sedan är jag klar med shoppandet för den här månaden , BARA TILL ATT SPARA!
Nu ska jag kolla lite tv och käka tårta =)
Vi hörs!


MAMMA!
jag köpte även en present till din dag på söndag;)

PUSS!

Kommentarer

  • Petra säger:

    Ja men dumma Lidl det är alltid slut på kvarg där, man får bunkra upp hela kylskåpet hehe :P



    Icas kvarg är faktiskt godast och högst protein och minst kolhydrater, testa den om du inte gjort det! Den burken är toppen om man vill ta med till jobbet el liknande.

    2010-05-29 | 17:00:06
    Bloggadress: http://petrooows.blogg.se/

Kommentera inlägget här: