Sophie

- Mer än du förtjänar!

Godmorgon!

Kategori: TRÄNING

Idag var jag verkligen uppe med tuppen...

Lånade morsans skor igår och hon ville ha dom idag så jag var tvungen att gå upp redan vid kvart över sex, alltså för en timma sedan...
Sov hos henke så fick gå hem med mina skavsår från han runt kvart i sju och ungefär 17min efter det var jag hemma..
Så nu har jag iallfall gått en promenix idag, senare idag blire juniorjympa och sen ett benpass på gymmet-
skönt det ska bli att gymma, har längtat efter de sen igår direkt efter mitt förra gympass.
Yeppyepp.

Nu ska jag vila mig lite och drömma mig bort till henke världen och mysa lite med henke(saknar han redan).
ooooh så puttinuttit tänker ni...
MEN DE ÄR FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL.

Vi hörs lite senare, nattinatti på ett tag.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: