Sophie

- Mer än du förtjänar!

FREE

Kategori: TRÄNING

Ojdå, 3 dagar sen jag skrev, men inte fan gåre någon nöd på er mina kära läsare...

Dom här dagarna har jag tränat, jobbat och varit hos henkes föräldrar i deras hus som ligger i ställdalen, och oooooj va skönt det var att komma ifrån västerås lite, äta god mat och bara sova och mysa en jävla massa!.
Vi åkte dit i lördags efter jag hade jobbat ett par timmar och så drog vi hem runt sju på söndagen - en liten snabbvisit:)

Igår när vi kom hem badade vi och sen kollade vi på filmen hachiko a dogs story , och den var jätte mysig:).

idag vid halv åtta tog vi 1 timmas promenix och sen dess har jag legat och frusit i sängen..
Nu har jag legat klart i sängen och ska försöka tagga till lite gym med noi och sen efter det ska jag
till henkes mammas jobb och hämta min jacka som jag glömde i ställdalen.:)

Det är mina planer för idag så om någon vill hitta på något efter det så är jag free!

Ska sno en banan av henke och byta om till träning nu, vi hörs!
//Sophie med lock för båda öronen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: