Sophie

- Mer än du förtjänar!

Everybody's Fine

Kategori: TRÄNING

TJAA!!
jag mår bra, faktiskt riktigt bra!
Idag runt sjutiden drog henke med mig på en promenix och sen dess har jag mått toppen=D
Varit hungrig hela tiden , men jag har ätit min mellis och ska nu vänta på att få laga lite lunch, tänkte göra hemma gjorda köttbullar och kanske egen potatismos med nå morötter i eller så! MUMS..

Igår såg jag och henke en suuuperbra film , som jag verkligen rekomenderar! filmen hette:

Everybody's Fine

- http://www.imdb.com/title/tt0780511/


och den får verkligen 9,5/10 .
Så mysig film och man blir jätte rörd, iaf jag ...
Tur att jag var stora skeden under filmen så att inte henke såg att jag storbölade där bak.
Så vill ni gråta ut- se den!!
Rekomenderar den speciellt till filmgråtarn sara cederborg ;) hah..

Ne nu ska jag koka lite potatis och börja lite smått med maten.
Ikväll blir det träning som tusan - juniorjympa, aerobics och ett snabbt och tungt benpass på gymmet!
ehhhh.
VI HÖRS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: