Sophie

- Mer än du förtjänar!

♥♥♥ / %&%&&%&#&&%

Kategori: TRÄNING

Jag är så förbannad på en jävla kärring på friskis och svettis att jag måste skriva av mig här för att hennes
fula tryna och hennes feta ass ska försvinna från mina hornhinnor...


okej såhär vare;
Jag kom in på gymmet , skulle köra rygg/biceps..
Jag körde ryggövningarna först och skulle sedan köra biceps,
jag kollade runt efter den raka stången till en kabel för att köra lite biceps som sagt..
Såg att en kärring(ah idag är hennes namn kärringen) hade den så jag gick fram och frågade om hon
hade många kvar ? "nej" svarade hon och jag ställde mig en liiten bit ifrån henne för att vänta..
Sen sa hon"vi kan dela, köra varannan" visst sa jag och gick dit och körde ett set, sen vare hennes tur och hon körde sitt race , när jag hade lagt på mina vikter och ställt in allt , TOG HON BORT STÅNGEN och gick iväg till en annan kabelmaskin!!, jag bah: var du inte klar eller??," nee du får köra någon annan istället" haha jag bara skrattade och skakade på huvudet och sa så där kan du väl inte göra. "diajdisajdiojd" sa hon (hörde inte) och så gick hon och körde typ 10!!!! set till ..
Eftersom det bara finns en sån speciell stång fick jag ta något annat att köra övningen med - och det gick ju bra , men jävla ful stil av henne..
Efter hennes 10 set kollade hon på mig och skrattade och så gick hon därifrån och drog till en annan maskin. SVIN..

Ah ni skulle sett hur hon körde - lättaste vikten och i 110km/h.. DU KAN LIKA GÄRNA SITTA HEMMA I DIN SOFFA MED EN MASSA CHIPS!•

Neeni , det här inlägget ska hon fan inte få sno , så då tänkte jag berätta något lite roligare ;
idag ska jag träffa elli & emz och röjja sig lite. Jag ska dock inte dricka(har inget)men nog fan ska jag röjja ändå..
Ska bli kul att klä upp sig den här helgen också:) , snygg man kommer bliiiiii..
Nu ska jag duscha,, svetten efter : jympan,gymmet & joggingen är inte mysig..

♥Henrik
HÖRS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: