Sophie

- Mer än du förtjänar!

DOP!

Kategori: TRÄNING

Operationen går sådär och jag håller just nu och sparar mina favvobilder på fb..


Iallafall ...
såhär har min vecka sett ut:
Måndag: Gym med noi & thai gänget
Tisdag: Gym igen sen mys med henke
Onsdag: Mitt skavsår blev värre men jag körde ändå juniorjympa & benpass på gymmet med henke!
Torsdag:Gym med elli + myskväll med katterna

och såhär blir helgen:
Fredag( ja jag räknar det som helg) : Först ska jag och henke gymma sen fåre bli
nå gott käk och sen bara myyysa
Lördag:Juniorjympa 10-11 , sen fixa sig till Leos dop som är 12.30.. KUUL=D
Efter det blire lugnt hela kvällen för på
SÖNDAG: blire till att åka till sthlm med andreas där vi ska åka ribbåt=D
wohooo , kul det ska bli..
Efter sthlm åker jag hem och tränar och sen blire bara luuuugnt...
Jappjapp.

nu ska jag kika efter lite lunch att göra . pussohej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: