Sophie

- Mer än du förtjänar!

Detta fält måste fyllas i

Kategori: KUL

Är hos henke och vi har nyss käkat lunch och vilat (han vilar dock fortfarande) ..

Igår körde jag ben & axlar på gymmet och fan va bra de gick , det är fan grymt bra att vila dagen innan benpass!!
Ihelgen blir det gym och på söndag är det jobb som gäller!

MEN IKVÄLL
då blir det fest för hela slanten, och för första gången har jag massor att ha på mig, MEN kan dessvärre inte välja vad jag ska, och hur ska jag ha håret?
vi får se hure blire fan=)

Ska strax väcka henke , han kan ju inte sova hela dagen!!
föresten!!
Det har kommit nya ramlösa smaker , smultron är godast!!
rabarber och blodgrape/apelsin var OK.


2 månader och ett antal dagar tills jag fyller 20.
Men ikväll firar vi damerna Sandra,Johanna och Josefin som fyller 20!!!
yeaaah

Kommentarer


Kommentera inlägget här: