Sophie

- Mer än du förtjänar!

75 mins

Kategori: TRÄNING

Medelpass fick det bli , och oj va jobbigt det var, styrkan var där , svetten var där , men konditonen försvann i mitten av passet (kan ha varit trött efter joggingturen)...
Men iaf så klarade jag mig igenom hela passet och efter det drog jag 3 bicepsövningar inne på gymmet, så idag är
jag verkligen nöjd med träningen,nu kommer jag sova gottigt , även fast jag sover helt ensam;(..

Imorgon får vi se hur jag gör med träningen,,,,skulle vara kul o testa något nytt pass och sen köra ben på gymmet.
Men vi får se som sagt...

Puss på STORA biceps henke, jag saknar dig!
och kram på er alla andra=)


hejs

PS
Julkortsfotograferingen:


Yeahyeah
kan ju iaf meddela att jag har en grymt mkt mer tränad kropp nu;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: