Sophie

- Mer än du förtjänar!

SPRING SPRING SPRRRRRRRRRINNNG!

Kategori: TRÄNING

Min helg har varit grym , har dock mått illa ganska mkt så de var ju mindre grymt.
I fredags så var jag josse, johanna och ebba i sthlm på raw comedy club och fan va bra ALLA va, 6 komiker var där, nästan bara kända och två rookies..
Igår åt jag och henke lite köttbullar och efter det blev jag spyfärdig och fick en helveteshuvudvärk,,
Men lite senare mot kvällen/natten försvann det nästan.

idag har jag ätit på ikea , varit på stan en snabbis  och tränat medelpassjympa och gym med Kimpa:D
nu ska jag få i mig liiiite proteiner och sen ska jag småjogga hem till henke och bada i baadkaret!
Fäjnt!

Imorgon blire träning - bröst pass på gymmet och kanske något pass och sedan ta en kaffe med min kusse kanske:D

Ingen kunde ju fika idag så. haha=)

HÖRS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: