Sophie

- Mer än du förtjänar!

§òþ±íë

Kategori: TRÄNING

GoDMORGON på er.. när man sover hos henke och han går upp tidigt så är det svårt att somna om... darför är jag vaken nu! dagarna som gått ; i söndags var jag o henke ute o sprang lite o de var jobbigt som fan.. på måndagen städade hela henkes lägenhet o så jobbade jag stängning;o.. på tisdagen tog jag de lite lugnt, tvättade lite och var på annas jympapass ;p Igår vaknade jag hemma i min säng på värsta bästa humöret-..åt lite mat osv och sen drog jag till mikkan och leo ,som föresten har blivit stooor:D... Sen blev det jympapass med alla härliga barn o sen gymmade jag - o jävlar va jag körde... åkte sedan hem till ingen mindre än Henke ....;p idag blir det hem till farsan , ha danspass m LiNDA o sen gym,,, fre= henke mys lör o sön =jobbbb;i yepp yepp . nu frukost .. heeeejdå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: