Sophie

- Mer än du förtjänar!

kvarg

Kategori: TRÄNING

Hittade de här receptet när jag läste runt lite bland massa forum om kvarg..


"
Smakar nästan som chokladpudding...

Blanda ihop:
1dl choklad proteinpulver
1msk sötningspulver
1msk kakao

Blanda ihop:
300g kvarg mager
1/2 dl vatten

30g Valnötter"

MåSte testas.

Just nu idag äter jag min LIDL kvarg med funlight wildberries=)
o jag åt det nyss faktiskt som mellanmål. så mumsigt och proteinrikt!!

Idag gick jag 2010s första morgonpromenad med henke, det var urskönt och det är något jag ska göra nästan varje dag nu, iaf 4-5dagar i veckan, jag ska också gymma 4-5 ggr i veckan och annan konditionsträning 3ggr i veckan. NU JÄVLAR.
snart börjar vi med simningen också, SKÖÖÖNT!!

nu ska jag kolla på sex and the city och drömma mig bort i sko och kläder världen ,imorgon ska de shoppas en ny klänning och ett par nya skor!
Skulle också vilja röjja lite i helgen , så sugen på att dansa!!!!!!

jaja, tv o sen fixa mig inför träningen ikväll 18-20! Hejssan svejssan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: