Sophie

- Mer än du förtjänar!

54,64,86

Kategori: KUL

massa siffror.... Nu jävlar börjar deffandet- mitt mål; slankare kropp, mindre fett, gå ner nå kilo.. väger idag 54kg midjemåttet är 64cm och stussmåttet 86 cm. är inte överviktig men jag vill slanka till min kropp och känna mig nice i min egen kropp. Det jag tänker göra för att uppnå de här är , minska kaloriintaget vid varje måltid, äta nyttigare,inge alkohol osv... ni förstår nog.. Träningen ska jag också ändra på - det ska bli en massssa träning , spec konditionsträning, ska börja jogga den här veckan o nästa så köper jag o henke simkort.yeee kommer bli såå bra;) igår köpte jag en våg till mig o henke.. nu kör vi.. kommer uppdatera er om resultat osv, vad jag äter osv.. dagens; Frukost: lättkesella med hallon och torkadfrukt+ en knäckemacka.. snart dags för lunch och då blire : kyckling,keso o massa grönsaker ... dagens träning; promenad o medeljympa... hörs!

Kommentarer

  • hmm säger:

    Du är redan sjukligt smal, som ett skelett ju. Inte snyggt. Lägg på dig mera muskler bara!

    2010-03-02 | 12:14:53
  • Anonym säger:

    öhhh nej. jag har massa muskler, mer än dig ju...o du har inte sett mig naken ,o jag gör de här för min skull..;p ... jag kommer klara de här grymt bra

    2010-03-02 | 12:41:38
  • Anonym säger:

    ingen aning om vem du är, men visst kan jag skaffa mer muskler, men looosar jag i vikt kommer musklerna fram;o

    2010-03-02 | 12:48:11

Kommentera inlägget här: