Sophie

- Mer än du förtjänar!

Västerås Cityfestival

Kategori: KLÄDER&SKOR

Börjar idag och när jag och henke och henke var nere på stan så var lite av alla tält uppe:) , det ser så mysigt ut.
Efter att jag shoppat och käkat med grabbarna drog dom åt sitt håll och jag gick runt och kikade lite på cityfestivalen.
Gick in i ett sofis mode tält och fick då en goodie bag för 20:- i den fanns det 3 tidningar,tandkräm lypsyl med spf 20 ,2 styckna munsårsplåster, ett snyggt halsband lite reklamgrejer och en liten spegel!
Ganska bra för 20:- tycker jag!

På shoppingturen hittade jag ett linne och en tshirt på solo.
Kanske orkar ta lite bilder på dom , men inte idag!
Nu ska jag glo tv sen diska här hemma hos min mamma åt min syster - jag är bra snäll ja..

Får se hure blir med träningen idag , har världens träningsvärk från benpasset igår så;)

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: