Sophie

- Mer än du förtjänar!

REA

Kategori: KLÄDER&SKOR

Jag och mamma var nyss på stan och jag hade bestämt att bara peyya för maten och sen inte shoppa något.
MEN mamma bjöd på maten(TACKTACK) så jag kunde shoppa något litet iaf , men det slutade med allt de här:

Klocka på ur&penn 150:- (REA)


Söt cardigan på Vero Moda 150:-(REA)


Nya träningslinnen på New Yorker 35:- st(REA)


Fint linne på New Yorker 99:-

armband från åhlens 39:-

Plus en borste på HM för 39:50....

Yeppyepp, Nöjd är man ju iaf=D
Klockan var det enda jag behövde , allt annat köpte jag bara för att/ bra att ha/"snygga ju"..

Nu ska jag tat lugnt ett litet tag sen städa henkes lägenhet lite:)

Puss

ps. kolla in min fina garderob på henkes golv;).
Kanske dags att slänga lite av hans kläder så jag får plats med mina??
HÖHÖ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: