Sophie

- Mer än du förtjänar!

Tränaaaaaaaaaa

Kategori: KUL

Idag vaknade jag upp breve mysiga Henke, åt lite frukost och fixade mig , tog sedan en promenad ner mot jobbet , fixade lite grejer där och sedan tog jag en sväng på stan.

Runt ett tiden drog jag mig mot friskis för att fixa ihop passet som jag ska ha om nån vecka.
Var där i 1,5h och sedan drog jag hem och åt lite ,
har sedan dess hunnit duschat , fixat mig och suttit här:)

Snart kommer Henke och hämtar upp mig sedan drar vi mot spicyyyyyyyyy! Det ska bli göttigt!

I veckan blir det inte mycket jobb, bara tors och fred...
Får se sen vad som händer i helgen, har lite små planer med henke..

jaja , vi hörs väl!
Imorgon kommer jag igång med år 2010s träning!!!!!!!!!!!!!
och så fyller Andreas 22år!
Grattiiiiisss till han..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: