Sophie

- Mer än du förtjänar!

sluta shoppa nu sophie.... spara dina pengar

Kategori: KUL

Idag hatar jag alla som är dryga som tjatar hela tiden , alla som inte fattar vad jag vill och alla snygga tjejer..
jaa såäre.. oså hatar jag att jag fått pengar och att jag är jävla bra på att slösa... eller inte att jag fått pengar ,utan att jag är så jävla grym på att slösa dom....

SPARA!


Men iallafall så har jag haft en mysig o skön dag.

Vid halvtolv drog jag och henke till Hälla och kollade lite grejer , jag hittade ett par nya träningsskor!!!!!!! för 300:- (rea) kostade tidigare 800:- superduper glad blev jag då:)
Vi drog sedan vidare till ikea och tryckte i oss lite köttbullar mm. .. mums!
När vi var klara på hälla drog vi och solade solarium och sedan drog jag ner på stan för att möta upp noi , vi gick runt lite på stan och jag skulle fixa pass och kolla lite andra grejer , men kom en halvtimma försent till polisen , så får fixa passet imorgon istället!
Hittade sedan en tröja på rean på MQ och sen lite små saker - smycken oså:)

Nu ska jag byta om till träningskläder för om en halvtimma går förbannade bussen mot friskis(ne finns ingen speciell buss till friskis) men nästan....

Längtar tills jag får använda mina underbara nya dojjer på annas härliga medelpass!

Efter jympan ska jag och henke göra smoothies och sen mysa..

Hörs!!

pussw

Kommentarer


Kommentera inlägget här: