Sophie

- Mer än du förtjänar!

Mitt liv som hund

Kategori: KUL

I onsdags blev jag godkänd juniorjympaledare (jippi), och efter det gymmade jag lite och sedan myste jag med henke.

Igår dansade jag med Linda och 4 andra tjejer på friskis dansungpass!
Efter det drog jag och ELLI till carlforsska och kollade en dansuppvisning, skit grymma dansare:)
Senare på kvällen drog jag till henke ( som vanligt ) vi kollade på filmen  Mitt liv som hund , heeelt grym film , den här pojken i filmen är det sötaste jag någonsin sett(hela han -rollen):

Helt klart en av mina favoritfilmer!

Idag har jag och Henke Gymmat och sedan drog jag hem ett par timmar och chillade lite , efter de drog jag till henke igen och då hade också danne kommit hem från vinterland(sälen , vemdalen.....??? dunno)
vi åt lite chips och kollade filmen funny people som var ganska bra!
SEN har vi bara dansat runt i henkes vardagsrum och haft de lite små trevligt..

Imorgon blir det till friskis vid tio och köra juniorpass och sen efter det är det inspirationsdag på friskis och svettis så då är det bara öppet för oss funktionärer- ledare, gyminstruktörer osv..
Det kommer bli lite pass , mycket prat och lite fika..
Efter det ryktas de om partayyy med henke , danne och nån till kanske , får se vart vi bäär av dårå!

Nu ska jag mysa ner mig breve henke tror jag minsann för vi ska upp tidigt vi!

The Sounds – Night After Night - klick klick!

äLsKar tHe SoUndS!


hÖRS imorgon eller något sådant:)

puss & godnatt

















miss U

Kommentarer


Kommentera inlägget här: