Sophie

- Mer än du förtjänar!

grattis Icakortet 20år!!

Kategori: KUL

Hhaha upptäckte nu att mina tre senaste inlägg har haft rubriken "perukfest" darför fick de här heta något annat...

Igår var det som sagt perukfest ,och det var jätte trevligt ,kul , gott osv osv, efter det drog vi vidare till pluto..
sen tog jag näst sista bussen hem till henke och där är jag nu också,
idag har vi shoppat på ica - där man fick gå tipspromenad, smaka kladdkaka osv.,. för icakortet fyller 20år idag..
och så har vi gymmat lite- fastän jag drack igår jaa.... blööh.
Sen lagade jag mat och nu sitter jag här och trycker i mig chips och dregglar på mattias i lets dance,
henke är hos en kompis så jag är ensam och kan kolla på vad jag vill:)))

nu ska jag fortsätta med mina chips som jag verkligen förtjänar idag ,  !!
Sen lite senare ska jag kolla 2012.

Imorgon blir det jobb och gym, och kanske gå igenom jympapasset för på onsdag ska jag bli diplomerad!
höööööörs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: