Sophie

- Mer än du förtjänar!

Gott nytt år

Kategori: KUL

Gott Nytt År alla kära läsare!

Inte haft tid och ork att blogga dom senaste dagarna, men nu jävlar.

På nyårsafton jobbade jag till klockan fyra , efter de drog jag hem och fixade lite inför kvällen,
elli , sofie och emma kom sen över , vi lagade mat - kött potatis i ugn och sås och så massa sallad , mm så hungrig jag blir .........


Efter de så spelade vi lite våghals , drack , åt efterätt - pannacotta och kollade på fyrverkerierna från pappas balkong.
Runt ett drog vi alla åt olika håll och jag mötte upp henke , var hos hans kompis björn ett tag och sedan tog vi taxi hem..
Dagen efter tog vi de bara lugnt med massa god mat osv..


Dom andra dagarna som nu varit har jag hunnit shoppat och bara tagit det lugnt.
Igår shoppade jag 2 par skor , en tjocktröja , en klänning(linne) och lite små grejer , 
jag hann också äta god lasagne på gränden med världens bästa Sara.
Sen har jag bara hängt med gamla vanliga Henke och idag har jag jobbat 12-17 , inte så värst länge , men
jag skulle varit ledig..
aja.

imorgon får vi se vad som händer , har lite små grejer att fixa iallafall,,
hörs då
pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: