Sophie

- Mer än du förtjänar!

Friskis och Svettis Diplomering!

Kategori: KUL

La mig ganska tidigt igår för att jag skulle orka upp i ganska god tid och börja träna på mitt jympapass mm..
Ställde klockan på halv elva och tjugo i elva , kvar över tio vaknar jag av mig själv och stänger av halv elva larmet och somnar om , vid halv tolv vaknar jag och då har inte satansklocka ringt!!!
Så de var bara upp ohoppa , göra en grym brunch och sedan jympa lite..
Nu sitter jag här och lyssnar igenom alla låtarna och ska snart skriva upp alla rörelser till varje låt osv osv..

Igår var jag på Annas Medelpass ,och fybubblan va gryymt de var, mycket skönare än förra veckan!
Efter det drog jag till min vän peter och snackade lite skit oså.
Tog sedan sista bussen hem( helt fel buss så jag fick gå 20 min ).. väl hemma gjorde jag mig lite nattmat och la mig sedan i min sköna säng...

Såhär ser dagen ut för mig : 14-15 träna igenom jympapass osv.
Sedan ta en buss så jag är på friskis runt 16.
1700!!!! börjar mitt pass på rocklunda och jag kommer vara sjuukt nervös.
runt 18 är allt klart och då ska han som diplomerar mig prata med mig , och säga vad som funkade och vad som inte funkade , och sen också om jag är godkänd:) hoppas hoppas hoppas !
Efter det runt 19 kanske ska jag gymma i två timmar och sen möta upp henke och dra till han- YESSS !

Nu ska jag gå på toa och sen sätta igång med jympan, packa osåå.. brr , nervöst

puss

Kommentarer

  • E säger:

    Haha du om hon den dära överviktiga skrikkvinnan blev godkänd så lär ju du bli det :D

    2010-01-20 | 16:48:54
    Bloggadress: http://ellinorclevinge.blogg.se/
  • E säger:

    haha ne bara att du inte behöver vara nervös över att inte klara det! Klart vi ska gå på deras föreställning, hallå, det är ju en ikväll också, skulle vi gå på den?

    Ok du, kan du sluta vara anonym i dina kommentarer!

    haha

    2010-01-21 | 09:41:31
    Bloggadress: http://ellinorclevinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här: