Sophie

- Mer än du förtjänar!

Friiiskisss

Kategori: KUL

Varför får jag alltid till så fula läten när halkar eller håller på att halka?
Idag när jag gick hemifrån Henke så halkade jag till minst 10 ggr och varje gång lät jag "ouuuuhh" ..

Jajaja , var bara en tant som såg mig , tur de!

Igår blev det friskis som sagt , i 2h tränade jag mitt egna juniorpass och sista timmen där kom också Josse och jympade med mig.
Efter de åt vi lite mellanmål och väntade in cirkelfysen.
Körde cirkelfysen och det kändes sjukt bra , är så taggad på de nya året med massa jävla träning , nästan varje dag!!!!!!!

Idag blir det gymma med elli nån timma och efter de ska jag köra igenom mitt pass i 2h och sen hem , äta
och vid åtta är det Annas första medelpass , sååå nervöd för hennes skull , ska bli så kul:D

Sen hem och sova och imorgon ska jag ta en promenad hem till Mikaela , Leo & jocke och träffa Leo för första gången.
Sen blir det till friskis och träna igenom mitt pass och sen är det premiär för första passet , hoppas de kommer ganska många barn:D!!

På torsdag blir det Dansung passet som jag ska värda på med Linda D och sen ska jag sola med josse och sedan blir det cirkelfys! =)
oCH på fredag blireen shoppardag med henke och sen lite senare möta upp tjejerna och shoppa saker till sara och sofie och efter de blie perukfesten , längtar efter min peruk som kanske kan komma imorgon! kuuuul..
nu ska jag rensa tarmarna och sedan klä på mig , för snart kommer elli och hämtar upp mig.
tagggaaaa!


//sophie - hårigt trögdjur(sengångare) åström

Kommentarer


Kommentera inlägget här: