Sophie

- Mer än du förtjänar!

Blåsningen

Kategori: KUL

Snart dags att börja dra sig mot jobbet då. Vill och orkar verkligen inte jobba idag , vill bara ligga kvar i sängen vid henke, men jag har ju fan inte jobbat en enda dag den här veckan , så kan vara bra att jobba 6h eftersom de blir 100%ob = 12h..
kan vara bra att få in kanske en tusen lapp i slutet av februari iaf..!

Efter jag slutat jobbat ska jag om jag orkar dra och träna, annars blire bara hem , käka lite och en promenad , de börjar ju bli lite varmare nu ,och tur fan är det , jag tycker så synd om henke när han ryter till och blir arg för alll snö som är ivägen för han och hans bil...
Och för att jag själv diggar våren lite mer:)

Ikväll är det blåsningen , och det vill jag se!
På onsdag börjar världens bästa serie igen - Det okända *hahahaha* -( läskigt hahahha*)
Ne nu ska jag klä på mig lite mer kläder och pussa farväl , vi hörs säkert sen!


puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här: