Sophie

- Mer än du förtjänar!

wohooo

Kategori: KUL

Yeah !nyss körde jag ett stenhårtbenpass med stenhårda henke, gick ganska bra!

Är på lite dåligt humör just nu bara; glömde mobilen hos henke och någon(i min family) har förstört strömsladden till min bärbaradator och batteriet har laddats ur , så nu får jag sitta vid stationära datorn som är cpseg ,
tog en kvart för att få upp en internetsida.

Äh, får hitta på något annat istället , men vad...

Träning ikväll igen iallafall och innan dess vill jag tammetusen ner på stan och köpa en såndär stickad - massa hål tröja på gina, köpte mig en sån förra veckan , men vill ha flera färger:D
kostar ju bara 149:-


Nu ska jag kolla runt litet i kylskåpet om det finns något gott och nyttigt att käka, nu äre hårdträning som gäller! AAAAAAAAAAH!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: