Sophie

- Mer än du förtjänar!

Wiie

Kategori: KUL

hallåjah!

Eftersom jag tränade flera pass i torsdags så tog jag de lite lugnt i fredags , det blev bara ett medelpass:)
Sen efter passet solade jag lite och sen drog jag hem och fixade lite grejer, var tänkt att de skulle bli nån sorts utgång-fest den kvällen men så blev det ej , tog det bara lugnt ist.

I lördags så vaknade jag hos Henkipenki, fixade mig lite och sen drog jag hem till pappa för att fixa mig de sista inför kalaset vi skulle på.
Min lilla kusin Noah fyllde hela 7ÅR och det firades med god mat ( det är det alltid där) och massa god tårta mm.Noah fick lite lego grejer av oss och han verkade bli ganska nöjd :)
Vi var där ett par timmar och på dom timmarna hann jag spela lite mariokart med Noah, fick lite spö - han är riktigt duktig på Wii! Och så hann jag sitta och pyssla med min lilla kusin Smilla som är så mysig.

Efter firandet fick jag skjuts till Henke där han och Daniel var, dom gjorde inge speciellt så vi bestämde oss för att Daniel skulle massera oss(yesss) då han pluggar till sjukgymnast och just nu håller på med massa praktik.
Massagen var iaf svin skön:)

Efter de käkade vi lite och spelade bezzerwizzer( som jag är sämst på) och så tog vi det lugnt.

Idag vaknade jag av att henke tog plats i HELA sängen, men jag tryckte bara in han i väggen med mina starka muskler o sen somnade jag om.. Vaknade runt halv tio och då gick vi upp...
Snart ska vi bada lite och sen dra iväg till en affär och köpa lunch/middag och binbolotter!!! idag ska vi tammefan vinna massa pengar;) som vi sen ska ha när vi drar till sthlm på onsdag!
För dagen efter - på torsdagen ska vi SHOPPA!!! wiie, svinabra,
Sen där i helgen äre tänkt att jag ska jobba , men eftersom de är löning vill jag fan göra nå annat kul...
hmmm kanske ska byta ut mina tider?

Imorgon blire träning igen det som jag hittils har planerat är ett gympass med henke och sen cirkelfys med josse!
På tisdag ska jag träna på dagen och packa lite till sthlm och sen vid halv fem ska jag fixa mina naglar - fransk manikyr:

Fick det av henkes morsa :) TACK!

Sen blire hem , packa det sista och sen hem till henke och sova för på onsdag går vårt tåg vid halv tolv och det är ju ganska tidigt, så måste upp och fixa till sig ganska tidigt också..
Sen i sthlm checkar vi in på hotellet , vilar , fixar oss lite och sen drar vi till showen:)


Nu ska jag borsta tänderna, gå på toa och lite så....

vi hörs!
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: