Sophie

- Mer än du förtjänar!

tatuering

Kategori: KUL

Om exakt en timma tar jag bussen ner mot stan för att fixa naglarna, ne de blev inge igår.
Var ju i sthlm med elli som skulle tatuera sig och de drog ut på tiden och trafiken skulle bli dryg så jag ringde
och bokade om nageltiden, så jag ska alltså dit kl 10.00.

Sen efter de åker jag hem , packar de sista oså får vi skjuts ner mot centralen.
hoppas de löser sig så att vi kommer till sthlm till tre iaf...
Kan vara skönt att vara i tid där borta, ska ju checka in på hotellet osv osv..

Imorgon när lönen kommer ska jag stooor shoppa , kul!

Nu ska jag fixa mig lite mer , vi hörs!

ps. Ellis tatto är gryyyyymt fin!

Kommentarer

  • sara cederborg säger:

    mina kompisar har inte kommit till sthlm på hela veckan för tågen vart inställda! (dem har praktik där)

    2010-02-24 | 09:14:36
    Bloggadress: http://thrillme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: