Sophie

- Mer än du förtjänar!

på netonnet

Kategori: KUL

just nu..
här händer inte mycket....
precis när jag skrev punkterna så fick jag en kund , dom kommer lite då och då.

Idag jobbar jag 11.00 - 20.30.. seegt men de är pengar :)

Helgen har varit rolig , mysig och mysig igen...
i fredags blec det en sväng på bmb , sen subway sen drog jag hem till henke, jobbade lördagen och där på kvällen åt jag och henke pizza . jobbade också på söndagen och sedan tog jag det bara lugnt..

Idag har jag inte hunnit gjort annat än kissat i en burk( drogtest på jobbet ) och stått i kassan.
Ikväll ska jag till Henke!!!!!!!!!!! vi ska väl mysa tror jag ;).

det snurrar i min skalle....
ge mig  femton påsar chips!

Imorgon ska jag käka middag med min brud sara cederborg  och så ska jag träna en massa!


hörs kanske ikväll , nu ska jag göra nån nytta...

puss

Världens bästa morfar !






GE MIG SOMMAR!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: