Sophie

- Mer än du förtjänar!

Lumpen 2011

Kategori: KUL

Förrförra året mönstrade jag, alla tester gick svinbra och jag var så taggad på att rycka in i lumpen som insatssoldat.
Nu under dom här åren som gått till att jag ska rycka in har det hänt så mycket, jag vill börja plugga nu,
göra massa annat .. Vara med Henke.
Och eftersom lumpen har blivit en frivillig grej så är det inte lika seriöst , så de blir nog inte lika kul då.
Eller?

Just nu är jag mer taggad på att göra en 3månaders utbildning inom lumpen.

Får se hur jag känner lite längre fram , har mejlat pliktverket idag så får se hur dom tycker jag ska göra.

Nu ska jag se till att förkylningen försvinner från mitt huvud och hals , jag ska ju fan ha jympapass idag och sen efter det ska jag anna och kanske danne - henkes kompis dra på aerobics pass:).

Puss

Kommentarer

  • Anonym säger:

    låt inte en kille komma ivägen för vad du en gång ville!

    2010-02-03 | 13:14:19

Kommentera inlägget här: