Sophie

- Mer än du förtjänar!

Friskis och Svettis=)

Kategori: KUL

Jag vill bo på friskis och svettis..

Träning är det bästa som finns!


Idag har jag tränat två pass, först mitt eget pass och sedan blev det puls/medel med anna , och
helvete va de var jobbigt, har fan svin mkt träningsvärk från då jag och henke gymma och annas medelpass igår,
men jag körde på , anna med!

Imorgon blire en fullspäckad dag , kommer hålla till på friskis nästan hela dagen
först vid ett ska jag gymma med elli och vid fyra blire danspass med linda och halvåtta blire cirkelfys med josse=D..
På fredagen ska jag tat lugnt för att på lördag ska jag ha familjejympa och så ska vi festa till det lite =).(lite)

Nee du där , du som läser min blogg varje dag , har inte så mycket mer att säga nu än att :
spikmatta är skönt att ligga på, och att hela min stortånagel går att dra bort:| - konstigt jag vet
GODNATT!

Kommentarer

  • Petra säger:

    jag tror också att jag ska ändra adressen till friskis ;) hehe

    2010-02-04 | 07:59:53
    Bloggadress: http://petrooow.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Ja juste fick ju inbjudan med posten idag , kul det ska bli :)

    2010-02-04 | 21:56:50
  • Anonym säger:

    inbjudan?

    2010-02-05 | 10:13:33
    Bloggadress: http://sophan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: